zondag 26 augustus 2012

Kerstkaartje



Een beetje vreemde periode, zo aan het einde van augustus, om aan kerst te denken. Normaal gesproken ben ik namelijk niet zo vroeg met mijn kerstkaarten. Maar vorige week liet ik in een paar berichtjes de diversiteit van de stempelset Pennant Parade zien. En behalve de zomerse- en verjaardagskaarten, die ik maakte, kun  je met deze set ook hele leuke kerstkaarten maken. Hieronder zie je daarvan een voorbeeld:



De bomen heb ik eerst gestempeld en vervolgens geponst met de Petite Pennant Punch en met foam op de kaart geplakt. De rode versiering in de buitenste bomen, heb ik naderhand gemaakt met een marker (real red). Deze markers zijn geweldig en heel veelzijdig! Je kunt er o.a. je stempelafdrukken mee inkleuren, mooie lijntjes rondom je kaarten mee maken, schrijven en je kunt er (delen van) je stempel direct mee inkleuren en afdrukken. Ze zijn los verkrijgbaar, in kleinere sets per kleurgroep of de complete set met alle 38 markers.  En binnenkort verkrijgbaar bij StampinClubNederland!

Fijne zondag!

Benodigdheden voor deze kaart:



1 opmerking:

Je@net zei

Wat een super gaaf kaartje, Yvonne!