vrijdag 31 augustus 2012

Reason to Smile


Met dezelfde stempelset die ik voor deze kaart gebruikte, heb ik ook onderstaande kaart gemaakt. De set heet 'Reason to Smile' en is in de maand augustus een speciale actieset. Helaas kan Nederland hier nog niet van profiteren. Maar niet getreurd.
Regelmatig zijn er bij Stampin' Up! leuke acties en aanbiedingen, waarbij je gratis stempelsets of producten ontvangt
Wil je hiervan op de hoogte blijven? Wordt dan volger van dit blog of klik op de 'vind-ik-leuk'-button van mijn facebookpagina (zie sidebar) en je bent altijd up-to-date!


De bloempot maakte ik door een vierkant stukje karton aan beide kanten schuin te snijden in de vorm van een bloempot. Voor het labeltje gebruikte ik de Decorative Labelpunch. 

Natuurlijk kun je ook met andere stempelsets van Stampin' Up! een dergelijke kaart maken. Bijvoorbeeld met de leuke set 'Summer Silhouettes'.
Summer Silhouettes

Groetjes, Yvonne






Gebruikt voor deze kaart:
Reason to Smile

Decorative Labelpunch











1 opmerking:

Je@net zei

Wat een mooi kaartje, Yvonne. Gave stempels en wat een prachtige pons!