zondag 16 september 2012

Cadeau envelop met de blossom punch

Afgelopen week moest ik voor een jarige een cadeau bedenken.
Nu valt dat niet altijd mee, maar dit keer was de keuze snel gemaakt. 
De jarige houdt ervan om creatief bezig te zijn en ik ben vanaf 8 oktober 
demonstratrice voor Stampin' Up! Dus werd het een cadeaubon! 


Voor de omslag heb ik wit karton gebruikt.
Daarop is een tweede stuk wit karton geplakt, dat iets kleiner is.
Hieruit zijn, met de Blossom Punch, een aantal bloemen geponst. 
Daarachter dessinpapier geplakt. Toen vond ik de kaart nog een beetje kaal en heb ik hier en daar kleine bloemetjes gestempeld met een stempel uit de set Reason to Smile.
De tekst komt uit de set Happiest Birthday Wishes
Een hostess set uit de catalogus van dit jaar.


Aan de binnenzijde heb ik nog twee driehoeken geplakt om de bon op z'n plaats te houden.
Het papier dat ik gebruikte, zijn de laatste restjes uit mijn eigen collectie. Maar Stampin' Up! heeft in de nieuwe catalogus ook heel leuk papier met dots genaamd Polka Dot Parade.

Wil je nu ook iemand een cadeaubon geven? Neem dan even contact met mij op.
Vanaf 8 oktober ben ik officieel demonstratrice en kun je ook cadeaubonnen bij mij bestellen. Je ontvangt er dan ook een leuke kaart bij.

De nieuwe catalogus kun je aanvragen door een e-mail te sturen aan yvonneneefjes@kpnmail.nl Voor meer informatie kun je hier kijken.

Groetjes, Yvonne


Geen opmerkingen: