maandag 24 september 2012

Geld envelop


Vandaag wil ik jullie nog een geld envelop laten zien die ik afgelopen weekend
cadeau deed aan een jarige in de familie (met dank aan Caroline).


Ik heb het karton beplakt met papier uit een lijn van begin dit jaar, genaamd 'Fresh Vintage'
De envelop sluit met een strook papier en daarop heb ik een grote bloem geplakt. Deze bloem heb ik gemaakt met behulp van de Blossom Punch. 
De eerste bloem is uit karton geponst en de tweede uit dessinpapier. 
Het hart van de bloem is een stempel uit de stempelset Happiest Birthday Wishes. 
Een hostess set uit de catalogus van dit jaar. 


Bedankt voor het langskomen en een fijne dag vandaag!

Groetjes, Yvonne



1 opmerking:

Caroline zei

Heel erg mooi, heb idee opgeslagen voor onze stichting
Groetjes caroline