maandag 24 december 2012

Fijne kerstdagen!


Op deze kerstavond nog een laatste kerst kaart om te laten zien. Dezelfde als dit kaartje, maar met ander papier en kleuren. Ik gebruikte Core'dinations Cardstock Early Espresso en schuurde het op. Verder gebruikte ik twee verschillende linten in Cherry Cobbler, namelijk Seambinding Ribbon en Scalloped Tule Ribbon.


Dan nog even iets anders. Deze kerstboom heb ik een aantal weken geleden gemaakt van allemaal kerstballen. Deze heb ik geplakt op een stuk piepschuim in de vorm van een kerstboom. Ertussen nog wat slingers om de open stukken op te vullen. Ik vind 'm persoonlijk erg mooi geworden. De kerstballen boom staat hier in elk geval mooi te pronken voor het raam.


Hiermee wil ik jullie, lieve lezers en volgers, hele fijne kerstdagen toewensen!

Groeten, Yvonne

1 opmerking:

Nadine zei

Fijne dagen en veel SUcces ;) aankomend jaar!