zondag 13 januari 2013

Making a difference - Stampin' Up! bestaat 25 jaar


Inspire, Create, Share

Dit jaar is een bijzonder jaar voor Stampin' Up!
In 1988, verwezenlijkten Shelli Gardner en haar zus hun droom om door middel van creativiteit betekenisvolle relaties aan te gaan; dat was de start van Stampin' Up! 
Zij ontmoetten nieuwe mensen, deelden hun creativiteit en hadden hierin veel plezier. En nu, 25 jaar later, doen duizenden demonstratrices over de hele wereld hetzelfde. 

En ik ben er één van! Het is nog maar kort geleden dat ik besloot demonstratrice voor Stampin' Up! te worden. Maar ik heb nu al zoveel leuke en lieve mensen ontmoet. En ik geniet er nog elke dag van om mijn creativiteit met anderen te delen op welke manier dan ook. En ik hoop dat ik dat nog lang zal kunnen blijven doen.

Natuurlijk laat Stampin' Up! deze mijlpaal niet zomaar voorbij gaan. Dit jaar zal er natuurlijk teruggeblikt worden op 25 jaar Stampin' Up! en kunnen ook de klanten dit jubileum meevieren met leuke promoties komend jaar. Houdt de website van StampinClubNederland in de gaten!


Als je het ook leuk vindt om mensen te inspireren met jou creativiteit en elke dag plezier in je werk te hebben, meldt je dan aan als demonstratrice in mijn team. Voor meer informatie kun je me mailen: mail@stampinclubnederland.nl

Fijne avond!

Groetjes, Yvonne




Geen opmerkingen: