donderdag 4 april 2013

Eet smakelijk!

Vandaag is weer een nieuwe challenge begonnen bij het SU-per Challenge blog.
Het thema is dit keer: Eet smakelijk! Misschien een lastig thema, omdat je niet meteen stempels hebt die over dit thema gaan. Maar je kunt het heel breed opvatten. 


Ik heb voor mijn kaart de Circle Treat Cups (116802) gebruikt. Die zijn gewoon te leuk! Het zijn kleine ronde bakjes, waar je bijvoorbeeld snoepjes in kan doen. Maar je kunt de bakjes ook vullen met knoopjes, glitter en heel veel andere kleine dingen. Erg leuk om cadeau te doen en nog leuker om te krijgen!


De basis van de kaart is een vierkant kaartje (10,5x10,5cm) van Whisper White papier. Hierop is een stuk Co'redinations Cardstock in de kleur Pool Party (129321) geplakt. Dit mooie karton kun je opschuren en dan komt de lichtere kern te voorschijn. Het is verkrijgbaar in 3 kleuren. Ik heb het stuk eerst bewerkt met de embossingfolder Cloudy Day (127022) en daarna licht geschuurd. De bloem heb ik gemaakt met behulp van de Blossom Punch (125603). Ik heb twee maal de bloem geponst uit karton in de kleur So Saffron en vervolgens steeds twee blaadjes losgeknipt en rondom het bakje geplakt. 

Voor de afwerking heb ik een ring gemaakt met behulp van twee cirkel ponsen in de maat 2.1/2" (120906) en 1.3/4" (119850). Eerst pons je een cirkel met de kleinste maat. Vervolgens schuif je de grotere maat pons over de reeds geponste cirkel en pons je deze ook uit. Dan heb je een ring die perfect over de Circle Treat Cup past.


Kijk ook eens naar de creaties van mijn collega teamleden. Daar wordt je vast door geïnspireerd. En doe dan gezellig met ons mee! Je hebt twee weken de tijd om je inzending te plaatsen en je maakt bovendien kans op een mooie prijs.

Fijne dag vandaag!

Gebruikte materialen:
Papier: Whisper White, Co'redinations Cardstock Pool Party, So Saffron
Stempels: Fabulous Phrases
Accessoires: Circle Treat Cups, Blossom Punch, 2,5" Circle Punch, 1.3/4" Circle Punch, Decorative Label, Embossingfolder Cloudy Day.

################################################

Agenda:
19 april: Workshop Embossingtechnieken. Er is nog plek!
20 april:  Verzamelbestelling

2 opmerkingen:

Unknown zei

Deze kaart ziet eruit om op te eten ;-) haha... Hij is erg mooi geworden hoor! Creatief ook :) ik ga binnenkort ook eens aan de slag.

Je@net zei

Wat ziet dat er gaaf uit, Yvonne. Leuk om te maken en nog leuker om te krijgen :o)