dinsdag 16 april 2013

Wordt Demonstratrice bij Stampin' Up! en profiteer ook!


Stampin' Up! heeft een heel mooi aanbod voor iedereen die zich tussen 15 april en 30 mei aanstaande aanmeldt als demonstratrice. Je ontvangt namelijk € 35 aan extra producten in je startpakket! Twijfelde je al een poosje over het worden van demonstratrice? Dan is nu je kans.

Ik verwelkom je graag in mijn team en vertel je vooraf alles over de 'ins-en-outs'. Om te beginnen schaf je een startpakket aan voor € 129. Je mag het pakket helemaal zelf samenstellen met producten uit de catalogus. Normaal heeft dit pakket een waarde van € 175. Maar meld je je van 15 april tot 30 mei aan als demonstratrice in mijn team, dan mag je voor maar liefst € 210 aan producten uitzoeken voor je startpakket!!

Als demonstratrice kun je helemaal zelf bepalen hoeveel tijd je eraan wilt besteden. Wil je op een voordelige manier aan de leuke producten van Stampin' Up! komen, je hobby financieren, geld verdienen met je hobby of een carrière opbouwen bij Stampin' Up! De keuze hoeveel tijd en energie je erin wilt steken is helemaal aan jou. Er is geen druk! 

Het team van StampinClubNederland is een gezellig team, bestaande uit inmiddels 10 demonstratrices verspreid over Nederland. Je kunt verder profiteren van de volgende voordelen:

  • Toegang tot een forum en een Facebookpagina, waar je veel informatie en projecten kunt vinden. En waar je ook terecht kunt bij andere demonstratrices voor de tips, ideeën en adviezen. 
  • Een CD met werkbeschrijvingen van vele kaarten, kadoosjes, verpakkingen en albums, die je kunt gebruiken voor je workshops en party's. 
  • Monsters van stansen, papier en kleurenkaarten om te gebruiken tijdens je stempelparty's en workshops.
  • Teambijeenkomsten waar informatie en tips worden uitgewisseld, leuk projecten worden gemaakt en uitgewisseld (swaps). Het is absoluut geen verplichting om de teambijeenkomsten bij te wonen
Daarnaast ontvang je regelmatig e-mails van Stampin' Up!®  met nieuws, tips, promoties en hoe je die kunt gebruiken. Je hebt toegang tot een speciale website van Stampin' Up!® waar je bestellingen kunt plaatsen, veel informatie kunt vinden, formulieren kunt downloaden die je helpen bij het opzetten van je administratie en workshops en nog veel meer. 

Kortom, je hoeft het niet alleen te doen. Heb ik je interesse gewekt? Stuur me dan een e-mail: mail@stampinclubnederland.nl Je ontvangt van mij dan vrijblijvend uitgebreide informatie, mogelijkheden en voorwaarden. Ook met andere vragen kun je bij mij terecht, ik beantwoord ze graag voor je.

Groetjes, Yvonne











Geen opmerkingen: