vrijdag 24 mei 2013

Fotolijst gepimpt


Kennen jullie dat ook? Stapels foto's in de kast waar je nog iets mee wilt doen, maar het komt er steeds niet van. Dat had ik met de foto's van de trouwdag van mijn zus (inmiddels bijna 2 jaar geleden). Mijn beide dochters waren bruidsmeisje, samen met een nichtje uit de familie van mijn zwager. 

De foto's zijn zo ontzettend leuk geworden, dat ik het zonde vond om ze in een boek te plakken. Dus heb ik een grote lijst gekocht. Maar ik had niet genoeg foto's om de lijstjes te vullen. Een tijd wist ik niet hoe ik dat op zou kunnen lossen. Tot de lentecatalogus verscheen met het prachtige dessin papier More Amore (129309) en de stempelset 'Hearts a Flutter' (131097) en bijpassende stansen. Het idee zat dus al een poosje in mijn hoofd en pas deze week had ik de tijd en de rust om het uit te voeren. En dit is het resultaat geworden:

Het valt niet mee om zo'n grote lijst te fotograferen. 
Maar de foto's geven wel een goed beeld van het resultaat.  






Nu nog een mooi plekje aan de muur vinden voor deze lijst. Hopelijk doe ik daar niet zo lang over als over het pimpen van de lijst :).

Fijne dag vandaag!

Yvonne  

#################################

StampinClubNederland
Vanaf 1 mei: Sparen voor mooie producten bij StampinClubNederland
12 oktober: Compleet verzorgde workshopdag - houd deze datum vrij! 

Ook demonstratrice worden voor Stampin' Up!? Neem vrijblijvend contact met mij op.
Tot en met 31 mei € 35 EXTRA producten uitzoeken in je startpakket.



  

2 opmerkingen:

Unknown zei

Erg gaaf geworden! Leuk ook om een paar lijstjes te versieren met Stampin Up! Maakt het ook een stuk vrolijker en sowieso makkelijk als je niet genoeg foto's hebt :) top!
Groetjes Miriam

Je@net zei

Wat leuk geworden, Yvonne, ziet er super gaaf uit!