donderdag 16 mei 2013

SU-per Challenge #7 gaat vandaag van start



Vanaf vandaag kun je weer meedoen met de challenge op het blog van SU-per challenges.
Zoals je hierboven kunt zien is het deze keer een kleuren challenge.


En dit is mijn bijdrage. Ik heb de kaart gelift, naar een idee dat ik zag op het blog van een Amerikaanse. Het is een eenvoudige, maar stijlvolle kaart. De takken komen uit de set Papaya Collage en de vlinders komen uit de set Papillon Potpourri en zijn geponst met de Bitty Butterfly Punch. De tekst tenslotte is van de set Fabulous Phrases. De inkt die ik gebruikte is Pimrose Petals. Doen jullie ook mee met deze leuke uitdaging?

#####################

StampinClubNederland
Vanaf 1 mei nieuw: Sparen voor mooie producten bij StampinClubNederland
12 oktober: Workshopdag - houd deze datum vrij! Informatie volgt binnenkort

Ook demonstratrice worden voor Stampin' Up!? Neem vrijblijvend contact met mij op.
Tot en met 31 mei € 35 EXTRA producten uitzoeken in je startpakket.


2 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw, wat een pracht van een kaart, Yvonne. Heel mooi en stijlvol!

Unknown zei

Erg mooi kaartje geworden!!