dinsdag 21 mei 2013

Vanaf nu online producten bestellen!


Ik heb super leuk en goed nieuws! Want vanaf vandaag is het mogelijk om 24 uur per dag/ 7 dagen per week online de producten van Stampin' Up! te bestellen. Via de 'online shopping button' (rechtsboven op de website) komt u in mijn persoonlijke webshop van Stampin' Up! terecht en kunt u de producten via mij bestellen. 

In de webshop vindt u alle producten uit de huidige catalogus, die u direct in uw winkelmandje kunt plaatsen. Voordat u afrekent maakt u eerst een account aan. Tenslotte betaalt u de bestelling per credit card en worden de producten keurig bij u thuis bezorgd. De verzendkosten bedragen € 5,95 (ongeacht de grootte van de bestelling).

Uiteraard blijft het ook mogelijk om via de gebruikelijke verzamelbestellingen uw producten bij StampinClubNederland te bestellen. Wanneer u geen creditcard heeft, een kleine bestelling wilt  plaatsen en/of u wilt uw bestelling bij mij thuis op komen halen, kunt u mij gewoon een e-mail sturen met uw bestelling. Verzamelbestellingen worden twee keer per maand geplaatst. Meer informatie kunt u vinden op de pagina Stampin' Up! bestellen.

#############################

StampinClubNederland
Vanaf 1 mei nieuw: Sparen voor mooie producten bij StampinClubNederland
12 oktober: Workshopdag - houd deze datum vrij! Informatie volgt binnenkort

Ook demonstratrice worden voor Stampin' Up!? Neem vrijblijvend contact met mij op.
Tot en met 31 mei € 35 EXTRA producten uitzoeken in je startpakket.

Geen opmerkingen: