zondag 30 juni 2013

Especially for you - doosje met kaarten


Vandaag een berichtje met veel foto's! 
Dit doosje met kaarten maakte ik een poosje geleden. 
Leuk om te cadeau te doen.



Het doosje en de kaarten zijn gemaakt met een vel dessinpapier. Ik gebruikte wederom het Tea for Two Dessinpapier. Maar je kunt er natuurlijk elk dessinpapier voor gebruiken, die je mooi vind. En er komen weer een aantal mooie series aan in de nieuwe catalogus.


De sluiting is een stuk cardstock, dat ik heb bewerkt met een embossingfolder, Adorning Accents en bijpassende framelits. Het doosje sluit met een stukje lint, in dit geval Ruffled Ribbon in de kleur Calypso Coral.


Voor de 4 kaarten heb ik de rest van het dessinpapier in verschillende formaten gesneden en een randje omgevouwen en op een kaart geplakt. Dit heb ik gecombineerd met de stempelset Oh, Hello en de Oval Framelits.





Vandaag kunt u StampinClubNederland nog bezoeken op de Tuinfair in Venhuizen. U kunt bij de stand een leuke workshop doen en de nieuwe catalogus inzien/ meenemen. 

Fijne dag vandaag!

#########################

Vanaf 1 mei: Sparen voor mooie producten bij StampinClubNederland

Vanaf 2 juli: bestellen uit de nieuwe catalogus!
29 en 30 juni: Midsummer Tuinfair 
StampinClubNederland is er ook bij! Kom je ook?

1 opmerking:

Unknown zei

Zeker een leuk cadeau idee. Mooi gemaakt ook. Veel plezier nog op de Tuinfair, als het maar droog blijft...