donderdag 8 augustus 2013

Challenge #13 - SU-per Challenges



Zoals je ziet is er vandaag weer een nieuwe Challenge van start gegaan op SU-per ChallengesNummer 13 alweer. Deze keer een kleurenchallenge; een prachtige kleurencombinatie in blauw! En hoewel we midden in de zomer zitten komt bij dan de winter naar boven. Wat niet wil zeggen dat ik graag wil dat het winter gaat worden, integendeel! Ik geniet nog heerlijk van de zomerse dagen. Maar goed terug naar de Challenge, dit is mijn bijdrage deze week:


Jammer genoeg geeft de foto de kleuren niet helemaal mooi weer. Maar desondanks een 'cool' kaartje, of niet? Al heel lang staat deze set, Lovely as a Tree, op mijn verlanglijstje. Juist vanwege deze techniek. Maar steeds twijfelde ik en bleef het bij kijken naar de prachtige kaarten die ik op diverse internetsites heb gezien. Maar ik ben overstag gegaan! Dit is echt een prachtige set en voor elk seizoen van het jaar te gebruiken. En het leuke is: je kunt zoveel verschillende kaarten maken en technieken doen.

Ik heb een stuk Whisper White Cardstock aan de onderkant afgeplakt met een zelfklevende memoblaadje, waarvan de bovenkant een beetje afgescheurd is. Aan de rand m.b.v. Sponge Daubers eerst geïnkt met Pool Party en  Island Indigo en een beetje Midnight Muse. En terwijl de memoblaadjes er nog op zaten heb ik daarna de bomen gestempeld met Midnight Muse. Een aantal keer ook zonder opnieuw de stempel te beïnkten om zo diepte te creëren. Diepte heb ik ook gecreëerd door van de bomen rechts alleen het bovenste deel te stempelen, zodat ze wat kleiner en dus verder weg lijken. De tekst komt uit de set Season's Greetings. Deze set stond in de vorige Herfst-/ wintercatalogus, maar is op dit moment nog steeds verkrijgbaar, net als een aantal andere producten. Kijk maar even [HIER].

Het geheel op een stuk Silver Glimmer Paper geplakt en vervolgens op een dubbele kaart van Midnight Muse cardstock. Het lijkt me leuk om jou creatie ook op het SU-per Challenge blog te zien. Dus doe gezellig mee!

Fijne dag vandaag.

Yvonne


######################################

Nieuw: De Online StampinClub - nog 3 plekken beschikbaar (minimale bestelling slechts € 40 per maand)! 

Vanaf 1 mei: Sparen voor mooie producten bij StampinClubNederland

In juli en augustus maakt u, bij een bestelling vanaf 75 Euro, kans op een Cardstock & Inktpad kit en uw bestelling wordt  GRATIS verzonden!

10 aug:Verzamelbestelling GRATIS een vel candy dots bij uw bestelling vanaf  €60
17 aug: Verzamelbestelling GRATIS een vel candy dots bij uw bestelling vanaf  €60
24 aug: Verzamelbestelling GRATIS een vel candy dots bij uw bestelling vanaf  €60
31 aug: Verzamelbestelling GRATIS een vel candy dots bij uw bestelling vanaf  €60








Geen opmerkingen: