woensdag 11 september 2013

Inpakken en....

....weggeven!

In zowel de jaar- als de herfst-/wintercatalogus van Stampin' Up! staan veel leuke verpakkingen om cadeautjes in te doen en voor de kerst of een verjaardag weg te geven.

In dit [BERICHT] dat ik laatste plaatste liet ik al een leuk 'pizzadoosje' zien, waarin ik een aantal kaartjes had gedaan. Maar in de jaarcatalogus op pagina 158 en 159 vind je nog een aantal leuke gift boxes, waar je alle kanten mee uit kunt. Hieronder heb ik zo'n giftbox gemaakt.



De doosjes zijn kant-en-klaar en kun je naar eigen inzicht helemaal zelf bewerken met inkt, stempels, embossing en noem maar op. Ik heb het eenvoudig gehouden en er een Organza lint omheen gedaan. Bovenop zit een grote papieren strik. En in het midden heb ik een Embellishment geplakt uit de Frosted Finishes Embellishments.



De strik komt uit een pakketje met daarin voorgestanste onderdelen, waarmee je de strik kunt maken. Er zitten twee maten in en je ontvangt van elke maat 5 stuks. Dus kun je in totaal 10 strikken maken. Het papier is dubbelzijdig, dus kun je ook nog eens kiezen uit 4 dessins. Super toch! Zo heb je in een handomdraai een leuk (kerst-) cadeau.


****************************

ACTIE IN DE MAAND SEPTEMBER: GRATIS producten uitzoeken t.w.v. 10% van het bestelbedrag (minimale bestelbedrag € 60). Elke zaterdag wordt een bestelling geplaatst bij Stampin' Up! 


Woensdag 23 oktober staan we op het Hobbyfestival Hoorn in Sportcentrum Vredehof
Klik op de afbeelding om de bon te downloaden
Er zijn ook spaarkaarten verkrijgbaar bij StampinClubNederland ga naar: 

Geen opmerkingen: