vrijdag 27 september 2013

'Zonnige' kaarten


Een poosje geleden kwam ik op verschillende sites een techniek tegen, waar je heel goed je restjes dessin papier voor kunt gebruiken. Het is de 'Sunburst' techniek. Je snijdt een aantal rechthoekige stukjes dessin papier en vervolgens snijd je deze diagonaal doormidden. Daarna een voor een op de kaart plakken. Zo krijg je het effect van zonnestralen. Erg leuk om te maken. En zo maakte ik deze kaart voor een jongen die geslaagd is voor de ALO. 


Het dessinpapier dat ik gebruikte is een oude serie uit de lentecatalogus van dit jaar. En ik combineerde dit met stukjes geëmbost cardstock. De rozet komt uit de stempelset Blue Ribbon.


En daarna maakte ik nog een heel andere kaart in zwart-wit met een 'touch of gold'. Het dessinpapier dat ik hiervoor gebruikte kun je vinden in de jaarcatalogus en heet Modern Medley. De stempels komen uit de set Happy Day.
 

Het ornament in het midden is gestempeld met de gouden inkt - Gold Metallic Encore pad - uit de herfst-/ wintercatalogus. Een hele fijne inkt, die een prachtige stempelafdruk geeft. Mooi voor o.a. de kerstkaarten. De kaart is verder afgewerkt met een Pearl Basic Jewel.


Leuk dat je even kwam kijken

en een 

fijne dag!

##############################

Er zijn ook spaarkaarten verkrijgbaar bij StampinClubNederland ga naar: 

Elke zaterdag wordt een bestelling geplaatst bij Stampin' Up! 


Woensdag 23 oktober staan we op het Hobbyfestival Hoorn in Sportcentrum Vredehof
Klik op de afbeelding om de bon te downloaden


3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuk effect geeft dat. Mooie kaarten heb je weer gemaakt, Yvonne!

Crealien zei

Super mooi gemaakt! Ik vind het ideaal om de restjes papier mee op te maken.

Unknown zei

Wauw, ik moet dat ook echt nog een keer proberen, super gaaf!