donderdag 9 januari 2014

Challenge #23 - CASE IT!



We doen het allemaal waarschijnlijk wel eens; CASE-ing. Het is een term uit Amerika en betekent: Copy And Share Everything of gewoonweg: kopiëren. Soms handig als je geen inspiratie hebt of wanneer je een project van iemand heel leuk vindt. 
Je gebruikt de kleuren, de lay-out of het thema van een bestaande kaart van iemand anders en maakt er zo je eigen project van. Bij SU-per Challenges dagen we jullie af en toe uit om een kaart van een designteamlid te gebruiken als basis.

CASE-IT! -Dat is dus de uitdaging van deze week bij SU-per Challenges. En dit is de kaart:


En mijn uitwerking:


Ik heb er een soort van 'doorkijk'-kaart van gemaakt. Voor de basis van de kaart gebruikte ik de Thinlits Die Circle Card. Meer informatie over deze stansen vind je op {deze pagina}. Aanvankelijk dacht ik dat er niet zoveel mogelijkheden waren met deze stans. Maar daar heb ik mij in vergist! Je kunt er zoveel kanten mee op.

Voor deze kaart gebruikte ik de volgende materialen:
Papier: Crushed Curry, Whisper White en Eastern Elegance DSP
Stempels: Flowershop en Happy Day
Inkt: Crushed Curry en Early Espresso
Acc.: Thinlits Die Circle Card, Circle Framelits, Punch Pansy
Embellishments: Baker's Twine wit, Candy Dots Bermuda Bay en Crushed Curry

Kijk ook eens op de website van {SU-per Challenges} voor de creaties van de andere leden van het team Bermuda Bay en doe ook mee! Ik ben nieuwsgierig naar je inzending.

****************
Workshop: Kaarten met de Thinlits Die 
vrijdag 31 januari 19.30 - 22.00 uur
Kosten: € 15 p.p. (incl. alle materialen, koffie/thee en lekkers)

Wil je ook weten welke mogelijkheden er nog meer zijn met de Thinlits Dies? Geef je dan nu op voor de workshop bij mij thuis in Midwoud (NH). Meer informatie vind je op de pagina Workshopdata

Voor aanmeldingen, vragen en informatie kun je contact opnemen met: mail@stampinclubnederland.nl

Leuk dat je kwam kijken en een fijne dag!

Yvonne


################################

Als eerste op de hoogte zijn van aantrekkelijke aanbiedingen, leuke acties en inspirerende workshops? Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief van StampinClubNederland (linksboven op de website). Maximaal 2x per maand.


Stampin' Up! producten bestellen? Dan bent u bij StampinClubNederland aan het 

goede adres. Elke zaterdag wordt een bestelling geplaatst.



Er zijn ook spaarkaarten verkrijgbaar bij StampinClubNederland ga naar: 










2 opmerkingen:

Je@net zei

Wow, gave kaart, Yvonne!

Betty V. zei

Heel mooi! Die kleuren, geweldig.