vrijdag 3 januari 2014

De eerste Challenge van het nieuwe jaar


Nu de feestdagen weer voorbij zijn, gaan we weer over tot de orde van de dag. Bij SU-per CHallenges starten we het jaar met een aantal leuke vernieuwingen.

Vanaf deze week zal er elke week een challenge zijn. Het design team is daarom opgesplitst in twee groepen Bermuday Bay en Blushing Bride (de huisstijlkleuren van het blog). 
Daarnaast zal er meer aandacht zijn voor scrappen met de nieuwe rubriek 'Scrapbook Sunday' en om de week op maandag 'MDS Maandag'. MDS staat voor My Digital Studio - het digitale programma van Stampin' Up! waarmee je prachtige digitale kaarten en lay-outs kunt maken. Dit mag je niet missen, wordt volger van het SU-per Challenges blog en blijf op de hoogte! 

Dan nu DE UITDAGINGvan deze week en dat is: Designer Series Paper. Niet moeilijk toch? Het team Bermuda Bay heeft prachtige, inspirerende voorbeelden gemaakt. Neem eens een kijkje op het blog van SU-per Challenges!

Hoewel ik de volgende uitdaging aan de beurt ben om met het team Blushing Bride mijn bijdrage te leveren, heb ik deze week wel een kaart gemaakt met Designer Series Paper:


De inspiratie voor deze kaart kreeg ik door de kaart die ik ontving van mijn lieve Stampin' Up!-collega Ilse. Ik heb de kaart alleen een kwartslag gedraaid en andere kleuren gebruikt. 

Ik gebruikte voor deze kaart de Hostess set Morning MeadowDeze leuke en veelzijdige stempelset kunt u GRATIS ontvangen, wanneer u een workshop organiseert bij u thuis en de omzet minimaal € 200 bedraagt. U nodigt een aantal creatieve vrienden/ vriendinnen uit en ik zorg voor de rest. U heeft gegarandeerd een gezellig, creatieve avond! Neem contact met mij op voor meer informatie of het maken van een afspraak: mail@stampinclubnederland.nl

Het dessinpapier is de kleur Wisteria Wonder en komt uit de Designer Series Paper Subtles Collection. Ik stempelde de achtergrond ook met Wisteria Wonder inkt. De tekst en ornament zijn gestempeld met Baked Brown Sugar. Nog een vlindertje, wat pareltjes en een stukje Linen Thread om het af te maken.

Bedankt voor het langskomen en een fijne dag vandaag!

Yvonne

################################

Als eerste op de hoogte zijn van aantrekkelijke aanbiedingen, leuke acties en inspirerende workshops? Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief van StampinClubNederland (linksboven op de website). Maximaal 2x per maand.


Stampin' Up! producten bestellen? Dan bent u bij StampinClubNederland aan het 

goede adres. Elke zaterdag wordt een bestelling geplaatst.



Er zijn ook spaarkaarten verkrijgbaar bij StampinClubNederland ga naar: 





1 opmerking:

Je@net zei

Leuke uitdaging en wat een prachtige kaart, Yvonne!