donderdag 6 februari 2014

SU-per Challenge #27 - CASe it!


Vandaag alweer een nieuwe Challenge bij SU-per Challenges
Deze keer weer een CASe-it kaartje:


En dit is mijn uitwerking:


Ik gebruikte de stempelsets Happy Watercolor en Petite Petals en bijpassende Petite Petals Punch om deze kaart te maken. De kleuren die ik gebruikt heb zijn Baked Brown Sugar, Pistachio Pudding en Strawberry Slush. Ik stempelde op een basis van Naturals Ivory Cardstock. Een mooie stevige karton met een klein 'spikkeltje' erin, dat een beetje een vintage uitstraling geeft. Onderaan de kaart nog een paar houten embellishments gebruikt, Essentials Wooden Elements. De gebruikte stempels en embellishments  komen uit de Lentecatalogus.


Het is een hele leuke challenge deze week, vooral omdat ik dit soort kaarten bijna niet maak. Ga ook de uitdaging aan en doe mee!

Fijne dag vandaag!

Yvonne

####################################

21 februari 2014 - Envelop Punch Board (nog 3 plekken)

Sale-a-Bration 
Van 28 januari t/m 31 maart is het weer Sale-a-Bration bij StampinClubNederland. 
Gratis producten bij besteding van elke  €60!
In deze periode teven korting op de verzendkosten bij besteding vanaf € 60: U betaalt maximaal  € 2,75 i.p.v. € 5,50

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst.

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. 
Vraag naar de voorwaarden.



1 opmerking:

Je@net zei

Leuke challenge en wat een super mooie uitwerking.
Erg mooi gedaan, Yvonne!