vrijdag 14 februari 2014

WooHoo!


Vorige week vierde de buurjongen zijn 11e verjaardag. Hij spaart voor een laptop, dus geld was heel erg welkom. Daarom maakte ik deze kaart voor hem en binnenin maakte ik een 'pocket' voor het geld.


 De stempelset Sketched Birthday (130426) is een hele leuke set voor dit soort gelegenheden. En ik combineerde het met een andere leuke set uit de lentecatalogus, namelijk Just Sayin' (133203) en ik heb de bijpassende Framelits dies Word Bubbles (132968) gebruikt om de tekst te stansen. Het dessinpapier, ook helemaal in verjaardagsstijl natuurlijk, is Birthday Basics (130145).  Voor de pocket gebruikte ik de Word Window Punch (119857).


Er is ook weer een nieuwe SU-per Challenge van start gegaan deze week. Dit keer een kleurenuitdaging. Kijk even op de website van SU-per Challenges om de inspirerende voorbeelden van Team Blushing Bride te bekijken. En doe ook mee!

Fijne dag vandaag!

Yvonne

###############################

21 februari 2014 - Envelop Punch Board (nog 1 plekje)

Sale-a-Bration 
Van 28 januari t/m 31 maart is het weer Sale-a-Bration bij StampinClubNederland. 
Gratis producten bij besteding van elke  €60!
In deze periode teven korting op de verzendkosten bij besteding vanaf € 60: U betaalt maximaal  € 2,75 i.p.v. € 5,50

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst.

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. 
Vraag naar de voorwaarden.


1 opmerking:

Je@net zei

Wat leuk gedaan, Yvonne!