dinsdag 22 april 2014

Uitdelen!

Degene die StampinClubNederland op FACEBOOK volgt heeft afgelopen vrijdag foto's kunnen zien van werk in uitvoering. Er werd druk gestanst en geponst door mijn kinderen. Onze zoon wordt 11 mei a.s. namelijk 4 jaar. Maar in verband met de vakantie viert hij dit vandaag op de peuterspeelzaal. En dit is het uiteindelijke resultaat geworden:


Zo klein als hij nog is (tenminste in mijn ogen dan, want zelf vindt hij dat natuurlijk niet), was hij heel stellig en wilde graag 'apenkoppen' uitdelen. En natuurlijk vond mama dat er wel een leuke verpakking gemaakt moest worden met aapjes uiteraard. Op het wereld wijde web kwam ik verschillende ideeën tegen en daarvan maakte ik mijn eigen aapjes. Zijn ze niet schattig!


Ik gebruikte de kleuren Early Espresso en Crumb Cake. Van het donkere Early Espresso stanste ik een cirkel met de framelits Circle Collection. Daarop van Crumb Cake een hart uit de Framelits Heart Collection. En de snuit is een ovaal uit de Framelits Oval Collection. Heel wat framelits dus. Maar je kunt ook een iets kleiner aapje maken en dan werken met de ponsen (Circle, Large Oval en Heart Punch).


De oren zijn cirkels gemaakt met de 1" circle pons en voor de ogen heb ik de 3/4" circle pons (Whisper White) en 1/2" circle pons (Basic Black). Nog even een mond en neus getekend met de Stampin' Write Marker en het aapje is klaar. Vervolgens heb ik het geheel op een knijper geplakt. En om de achterkant af te werken heb ik nog een cirkel gemaakt en daarop een cirkel uit Whisper White geponst met 2,5" circle pons en hierop het cijfer 4 gestempeld.  

Zeger was helemaal blij met en trots op zijn 'uitdeeltje' (en mama ook :) ).

Bedankt voor het langskomen en een fijne dag!

Yvonne

*****************************************
After-Sale-a-Bration-Party
Maak kans op een Sale-a-Bration pakket in de maanden april, mei en juni! 
Lees {HIER} hoe je kans kunt maken.

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst.

De Online StampinClub
Elke maand de leukste producten thuisbezorgd en bovendien gratis €30 producten uitzoeken en veel leuke extra's. Kijk {HIER} voor meer informatie.

Stempelavond bij u thuis?
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

Beurzen en Evenementen
27 april - Made by Handsbeurs Wervershoof



1 opmerking:

Je@net zei

Wat een leuke traktatie, Yvonne!