zondag 20 april 2014

Wishes for a blessed Easter!


Wat een heerlijke en zonnige eerste Paasdag!
Een ideale dag om dit zonnige doosje even aan jullie te laten zien.


Ik heb het gemaakt voor één van de demonstratrices uit mijn team, die een poosje geleden alweer promotie maakte naar Silver 1. Een super goede prestatie, die wel beloond mag worden met een kleinigheidje. Maar ik moest er wel even over nadenken wat het zou worden.


Het idee voor het doosje vond ik {HIER}
Ik heb gekozen voor de kleur So Saffron en gebruikte het Designer Series Paper Pack Subtles. De tekst komt uit de set Blessed Easter, hiervan gebruikte ik alleen de tekst. Maar de tulpjes zijn zeker ook heel erg leuk. Het konijntje komt uit de set Baby We've Grown. Nog wat kleine bloemetjes geponst en pareltjes erin en je hebt in een handomdraai een leuk cadeautje! 


En uiteindelijk werd het deze mooie hanger uitgevoerd in 'zilver' om erin te doen. Dat leek me wel toepasselijk. Van wat bruin pakpapier knipte ik wat reepjes voor in het doosje en daarop legde ik de hanger.


Ik wens iedereen hele fijne Paasdagen!

Yvonne

***********************************

After-Sale-a-Bration-Party
Maak kans op een Sale-a-Bration pakket in de maanden april, mei en juni! 
Lees {HIER} hoe je kans kunt maken.

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst.

De Online StampinClub
Elke maand de leukste producten thuisbezorgd en bovendien gratis €30 producten uitzoeken en veel leuke extra's. Kijk {HIER} voor meer informatie.

Stempelavond bij u thuis?
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

Beurzen en Evenementen
27 april - Made by Handsbeurs Wervershoof

2 opmerkingen:

Je@net zei

Een prachtig doosje, Yvonne!

Unknown zei

En ik was de gelukkige ontvanger :)
Dank je wel.
Groetjes Carine