woensdag 23 april 2014

Workshop embossing


Vorige week had ik een privé-workshop bij een klant thuis met als thema: embossingZe wilde graag meer weten van het embossen met embossingpoeder -heatembossing. Ik liet verschillende mogelijkheden zien en we maakten twee kaarten. Hieronder zien jullie één van de kaarten.



Ik heb voor de kaart de grote stempel Swallowtail gebruikt. Voor beide kaarten heb ik eerst de stempel beïnkt met Versamark inkt -nog niet afdrukken!- en vervolgens ben ik er met spongedaubers en diverse kleuren inkt overheen gegaan. Ik heb de kleuren uit de In Color 2013-2015 gebruikt. Daarna afgedrukt en embossing poeder erover gestrooid. Op de blauwe (Coastal Cabana) kaart heb ik embossing poeder Irridescent Ice gebruikt. Deze kun je daarna gelijk verhitten met een heattool en dan krijg je een prachtige, subtiele glitter op de afbeelding.


Voor de andere Strawberry Slush-kaart heb ik Dazzling Diamonds gebruikt. Dat geeft een super glitter effect! Dazzling Diamonds is een zeer fijne glitter die je in combinatie met Heat & Stickpowder gebruikt (of met lijm). Dat gaat als volgt: nadat je de stempel afgedrukt hebt, bestrooi je deze met Heat & Stickpowder. Verhitten met de heattool, dan wordt het een beetje plakkerig. En dan glitter erover strooien en tenslotte nog even verhitten om de glitter 'vast te zetten'.

Vragen of ook zin in een leuke workshop met deze of een andere techniek? Mail me gerust voor meer informatie of een afspraak: mail@stampinclubnederland.nl

Fijne dag vandaag!

Yvonne


*****************************************

After-Sale-a-Bration-Party
Maak kans op een Sale-a-Bration pakket in de maanden april, mei en juni! 
Lees {HIER} hoe je kans kunt maken.

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst.

De Online StampinClub
Elke maand de leukste producten thuisbezorgd en bovendien gratis €30 producten uitzoeken en veel leuke extra's. Kijk {HIER} voor meer informatie.

Stempelavond bij u thuis?
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

Beurzen en Evenementen
27 april - Made by Handsbeurs Wervershoof


Geen opmerkingen: