vrijdag 30 mei 2014

Kom jij ook bij Stampin' Up! ?


De reden dat ik me ooit heb ingeschreven bij Stampin' Up! was in de eerste plaats vanwege de producten. Het papier, inkt en de embellishments passen allemaal zo mooi bij elkaar, de stempels vind ik geweldig en de kwaliteit is super. En het was iets anders. Bovendien liep ik al een poosje met het idee rond om meer doen met mijn hobby en mijn creatieve passie met anderen te delen. Gewoon omdat ik het leuk vind om mensen enthousiast te maken voor het stempelen (iedereen kan het!) en er zelf veel plezier aan beleef. 

En nu, ruim anderhalf jaar later, ben ik nog steeds enthousiast. Ik heb zoveel leuke, nieuwe mensen ontmoet. Bijzondere dingen meegemaakt en het belangrijkste, ik heb er nog steeds plezier in. Kom jij ook bij Stampin' Up! ?

Meer informatie hierover vind je op {deze pagina}.Neem even de tijd om het door te lezen en denk er eens over na. Uiteraard kun je me ook mailen voor vragen en meer informatie: mail@stampinclubnederland.nl

Er zijn geen risico's aan verbonden, je kunt er geheel je eigen invulling aan geven en de investering is laag. En vanaf 28 mei tot en met 30 juni is het wel heel laag. Je kunt je in deze periode voor slechts € 65 bij mij aanmelden! Je mag dan producten uitzoeken uit de geldende catalogi t.w.v. € 70, inclusief kiezen uit een selectie van producten van de nieuwe jaar catalogus 2014-2015, die pas op 1 juli uitkomt!

Ik zou zeggen een mooi moment om te proberen. Je bent welkom in mijn enthousiaste en gezellige team. Je ontvangt dan bovendien een leuk extra pakketje, dat je goed kunt gebruiken bij het stempelen en/ of het delen van je creatieve passie.

<<<Tot 31 mei: GRATIS een stempelset bij besteding vanaf € 75>>>
 <<< in mei en juni GEEN verzendkosten (vanaf € 75) >>> 

************************************************

After-Sale-a-Bration-Party
Maak kans op een Sale-a-Bration pakket in de maanden april, mei en juni! 
Lees {HIER} hoe je kans kunt maken.

Demonstratrice worden?
Je creatieve passie delen, werken met de fantastische producten, standaard 20% korting, leuke nieuwe mensen ontmoeten, kortom een fantastische ervaring. En heel voordelig: vanaf 28 mei, gedurende 4 weken voor slechts € 65Meer informatie vind je {HIER} of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl. Ik vertel je er graag alles over.

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst.

De Online StampinClub
Elke maand de leukste producten thuisbezorgd en bovendien gratis €30 producten uitzoeken en veel leuke extra's. Kijk {HIER} voor meer informatie.

Stempelavond bij u thuis?
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.



Geen opmerkingen: