donderdag 1 mei 2014

SU-per Challenge #39 - Kleurenuitdaging



De eerste dag van mei vandaag en tevens de start van een nieuwe challenge bij SU-per Challenges. Deze week hebben we een kleurenuitdaging voor jullie:




En dit is mijn uitwerking:


Ik heb de leuke tulpjes uit de set Blessed Easter twee keer gestempeld met Smokey Slate en ingekleurd met de Stampin' Write Marker So Saffron. Daarna heb ik de ene afbeelding geponst  met de 2,5" cirkel pons en van de andere afbeelding heb ik alleen de bloemetjes uitgeknipt en deze met dimensionals opgeplakt voor een 3D-effect. Het gestippelde papier komt uit de Designer Serie Paper Modern Medley. 




Doen jullie ook mee? Lijkt me leuk om jullie creaties tegen te komen.

Fijne dag vandaag.

Yvonne

****************************************


In mei en juni GRATIS verzendkosten bij besteding van € 75 of meer.
In mei GRATIS een clear (photopolymer)- stempelset. Klik hier voor meer informatie.

After-Sale-a-Bration-Party
Maak kans op een Sale-a-Bration pakket in de maanden april, mei en juni! 
Lees {HIER} hoe je kans kunt maken.

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst.

De Online StampinClub
Elke maand de leukste producten thuisbezorgd en bovendien gratis €30 producten uitzoeken en veel leuke extra's. Kijk {HIER} voor meer informatie.

Stempelavond bij u thuis?
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.




2 opmerkingen:

Girafje24 zei

Leuke uitdaging. Ik heb weer meegedaan!!

Krista zei

Superleuke kaart Yvonne !!