zondag 29 juni 2014

Open dag: Make-and-Take

Al eerder noemde ik de open dag vorige week. Ik heb al wat foto's laten zien in een eerder bericht. Maar nog niet de make-and-take die de gasten konden maken.
 
 
Dat waren deze leuke doosjes, gemaakt van een envelop en de stempelset Work of Art (134114). Een hele mooie set, waarmee je prachtige achtergronden zelf kunt creëren. 

 
En uiteraard gebruikten we de nieuwe In Color 2014-2016 kleuren.
 
Je kunt je nog opgeven voor de In Color Club.
Kijk voor meer informatie even onderaan dit bericht.
 
Bestellen voor de nieuwe catalogus worden op dinsdag 1 juli geplaatst en op zaterdag 4 juli. Mail je bestelling door naar: mail@stampinclubnederland.nl
 
Daarna houd ik een paar weekjes vakantie en hoop ik jullie vanaf 25 juli weer van dienst te zijn. Maar stuur mij gerust een mail met bestellingen en/of vragen, die worden gewoon beantwoord.
 
Een fijne dag vandaag en tot stempels!
 
Yvonne
 
 
**********************************************
 

De tweede In Color-Club gaat binnenkort van start - er zijn nog 3 plekjes
Elke maand een uitgebreid pakket ontvangen met alle nieuwe In Color kleuren en gratis extra's ontvangen voor slechts € 21,50 per maand? Kijk {HIER} voor meer informatie over de In Color Club. Aanmelden kan per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl 
 
Demonstratrice worden?
Je creatieve passie delen, werken met de fantastische producten, standaard 20% korting, leuke nieuwe mensen ontmoeten, kortom een fantastische ervaring. En heel voordelig: vanaf 28 mei, gedurende 4 weken voor slechts € 65Meer informatie vind je {HIER} of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl. Ik vertel je er graag alles over.
 
Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst.
 
Stempelavond bij u thuis?
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

 

 
 


Geen opmerkingen: