zaterdag 28 juni 2014

Voorproefje: Sea Street

 
 
Nog maar een paar dagen en dan kan er besteld worden uit de nieuwe catalogus! Afgelopen week hield ik open huis om iedereen alvast een blik te gunnen op nieuwe kleuren en producten. En daarvoor heb ik natuurlijk een heleboel voorbeelden gemaakt. Om zo te laten zien wat de mogelijkheden zijn van de verschillende sets.
 
 
Deze kaarten zijn gemaakt met de vrolijke stempelset Seastreet (133988) en het bijpassende Designer Series Paper Maritime (133696).
Voor de kaart hierboven heb ik een stuk Designer Paper in 3 stukken verdeeld en op een stuk real red cardstock geplakt. Het kreeftje heb ik gecombineerd met een tekstcirkeltje uit de set A Fitting Occassion (127049). En aan een stukje gouden Baker's Twine (132975) om de kaart gestrikt.


 
Voor de tweede kaart gebruikte ik weer een ander stuk Designer Series Paper voor de achtergrond. De 'golven' maakte ik met behulp van de Simply Scored Borders Plate (126192). Een plaat die je in de Simply Scored Scoring Tool (122334) kunt leggen en vervolgens gemakkelijk leuke randen en patronen in je kaart kunt embossen.

 
Nog een reminder: je kunt nog twee dagen instappen in mijn gezellig en enthousiaste team voor slechts € 65. Mail mij voor meer informatie: mail@stampinclubnederland.nl
 
 
 
Een fijne dag vandaag en tot stempels!
 
Yvonne
 
**********************************************
 
De tweede In Color-Club gaat binnenkort van start - er zijn nog 3 plekjes
Elke maand een uitgebreid pakket ontvangen met alle nieuwe In Color kleuren en gratis extra's ontvangen voor slechts € 21,50 per maand? Kijk {HIER} voor meer informatie over de In Color Club. Aanmelden kan per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl 
 
Demonstratrice worden?
Je creatieve passie delen, werken met de fantastische producten, standaard 20% korting, leuke nieuwe mensen ontmoeten, kortom een fantastische ervaring. En heel voordelig: vanaf 28 mei, gedurende 4 weken voor slechts € 65Meer informatie vind je {HIER} of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl. Ik vertel je er graag alles over.
 
Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst.
 
Stempelavond bij u thuis?
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

 
 
 


1 opmerking:

Je@net zei

Ziet er super leuk uit, Yvonne!