woensdag 9 juli 2014

Met oprechte deelneming


Helaas zijn dit soort kaartjes ook wel eens nodig. Dit was het kaartje dat we stuurden aan een collega van mijn man, die zijn jonge kindje verloor. Nog niet eens een jaar op deze wereld. Zo triest..


Omdat het toch altijd lastig is om zulke kaarten te maken en ik wat minder tijd had, heb ik een kant-en-klare kaart gekocht. En deze beplakt met vlinders, die ik maakte met de Embosslits stans Beautiful Wings (118138). Een stans waar je het papier tussen legt en door de stansmachine draait en als resultaat zowel gesneden als ge-emboste vlinders krijgt in diverse maten. Er zijn nog meer vormen. Kijk even op pagina 229 van de nieuwe catalogus.

Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne





************************************************************
In juli en augustus bij besteding vanaf € 75 GEEN verzendkosten

Altijd korting op producten van Stampin' Up!?
Meer informatie vind je {HIER} of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl. 
Ik vertel je er graag alles over.

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst.

Stempelavond bij u thuis?
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.


















   





Geen opmerkingen: