vrijdag 29 augustus 2014

Gratis exclusieve stempelset


Als u een party of workshop met mij afspreekt tussen 28 augustus en 31 oktober. Dan maakt u kans om een GRATIS stempelset te ontvangen, als de bestelling € 300* of meer bedraagt. Deze set komt bovenop de hostess-credits, die u ontvangt. 
Ook wanneer u, samen met vrienden of bekenden, een losse bestelling van minimaal € 300 per e-mail bij mij plaatst, ontvangt u de gratis set*.
*1 set per bestelling

De set bevat 19 geweldig leuke tekst stempeltjes, die je het hele jaar door kan gebruiken. Klik op de onderstaande flyer om de set te bekijken.


Neem vandaag nog contact met mij op voor het maken van een afspraak of het plaatsen van een bestelling: mail@stampinclubnederland.nl


****************************************

Altijd korting op producten van Stampin' Up!?
Meer informatie vind je {HIER} of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl. 
Ik vertel je er graag alles over.

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst. 
Bij besteding vanaf € 75 GEEN verzendkosten.

Stempelavond bij u thuis?
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten

Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

Geen opmerkingen: