maandag 17 november 2014

Cadeautjes voor mijn team

Hallo en welkom! Het is weer maandag vandaag en eindelijk kan ik de cadeautjes laten zien die ik voor mijn team heb gemaakt. Gisteren bracht ik het laatste pakketje naar Pytsje Sjoukje. En wat leuk om de reacties van iedereen te lezen en te horen; ze waren er allemaal erg blij mee. Ik maakte deze cadeautjes om mijn team te bedanken voor hun inzet, vriendschap en het feit dat ze deel uit maken van mijn team. Daar ben ik trots op.


Ik heb voor iedereen die brons 2 of hoger is (en dat is iedereen :-)) een hanger verpakt in een zelfgemaakt doosje. In elke hanger zit een plaatje met het toepasselijke woord 'Inspire'. Iedereen die Brons 3 of hoger is geworden, heeft er voor elke promotie een charm bij gekregen. 


De doosjes zijn gemaakt van Crumb Cake cardstock. Ik heb er van Vanille cardstock een basis in gemaakt om de ketting in vast te maken en netjes weg te werken. Op de voorkant van het doosje heb ik Blackberry Bliss Cardstock gecombineerd met het schitterende herfstpapier Color Me Autumn uit de Wintercatalogus. De stempelset die ik gebruikte voor de teksten aan de binnenzijde en op de voorkant is Chalk Talk.



Als je ook deel wilt uitmaken van mijn gezellige en enthousiaste team, dan kun je contact met me opnemen per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl. Ik vertel je er graag alles over.

Tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:




****************************************

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst. 
Bij besteding vanaf € 75 GEEN verzendkosten.

Try before you buy!
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

Altijd korting op producten van Stampin' Up!?
Meer informatie vind je {HIER} of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl. 
Ik vertel je er graag alles over.









Geen opmerkingen: