zondag 9 november 2014

Doosje met kerstkaarten


Hallo en welkom! Leuk dat je even komt kijken. Ik hoop dat je een lekkere zondag hebt gehad. Het weer was in elk geval prachtig. Desondanks ben ik vandaag even heerlijk aan de slag geweest met stempels, inkt, stansen, blendabilities en ga zo maar door. Fijn om even een hele dag ongestoord allerlei projectjes en ideetjes uit te kunnen werken. 


Dit doosje met kerstkaartjes maakte ik al eerder. Dit was namelijk één van de projecten tijdens de workshopdag. In het doosje dat uit 1 vel A4 is gemaakt, zitten 3 kerstkaartjes met enveloppen. 


Voor de kerstkaartjes maakten we gebruik van verschillende stempeltechnieken, onder andere de embossing-resist techniek, scheerschuimtechniek en het stempelen met een clearblok en Stampin' write markers. Het kaartje met deze laatste techniek zie je hierboven.

Lijkt het je ook leuk om zo'n doosje of een ander project te maken en verschillende stempeltechnieken te leren. Neem dan contact met mij op per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl Ik informeer je graag over de mogelijkheden van een stempelfeestje bij jou thuis of een workshop bij mij thuis.

Tot stempels!

Yvonne





*******************************************************

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst. 
Bij besteding vanaf € 75 GEEN verzendkosten.

Try before you buy!
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

Altijd korting op producten van Stampin' Up!?
Meer informatie vind je {HIER} of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl. 
Ik vertel je er graag alles over.

1 opmerking:

Je@net zei

Dat ziet er weer super mooi uit, Yvonne!