dinsdag 4 november 2014

Uitnodigingen voor een koor


Hallo en welkom! Vandaag eindelijk weer eens een projectje om te laten zien. De laatste weken ben ik druk geweest met de voorbereidingen van de Workshopdag van afgelopen zaterdag. Later deze week zal ik daar een berichtje aan wijden met de projecten, die we gemaakt hebben. Maar nu eerst dit kaartje:


Mijn moeder vroeg me een hele poos geleden of ik de uitnodigingen wilde maken voor het koor waar ze al heel lang lid van is. Het koor bestaat deze maand namelijk 50 jaar. Natuurlijk wilde ik dat wel doen. Het was nog wel lastig om een ontwerp te bedenken. Maar dat is uiteindelijk goed gelukt. De kaart is in elk geval enthousiast ontvangen door iedereen.



Ik heb de Music notes gebruikt. Dit is oorspronkelijk een stempelwiel (die helaas niet meer in de collectie zit). Maar ik heb 'm gemount, zodat ik 'm op een clearblock kon gebruiken.

Verder heb ik de set Everything Eleanor gebruikt. De gouden delen, heb ik allemaal geëmbost met goud embossingpoeder. De overige stempels heb ik in de kleur Cherry Cobbler gestempeld. Deze kleuren heb ik ook weer laten terugkomen in de basis van de kaart en dit gecombineerd met Very Vanilla.

Tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:




*************************************************

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst. 
Bij besteding vanaf € 75 GEEN verzendkosten.

Try before you buy!
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

Altijd korting op producten van Stampin' Up!?
Meer informatie vind je {HIER} of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl. 

Ik vertel je er graag alles over.


1 opmerking:

Je@net zei

Wat heb je dat mooi gedaan, Yvonne. Kan me voorstellen dat de kaarten enthousiast ontvangen zijn!