dinsdag 6 januari 2015

De Lentecatalogus is er!


Vandaag is de Lentecatalogus live gegaan en start ook de Sale-a-Bration. De grootste promotie actie bij Stampin' Up.

De Lentecatalogus staat online op de website, net als de Sale-a-Bration catalogus. Van 6 januari tot en met 31 maart 2015 mag je bij elke bestelling van € 60 GRATIS een product uit de Sale-a-Brationfolder kiezen.

Een papierenexemplaar van de brochures kun je {HIER} aanvragen.

Ik heb voor jullie vandaag een doosje met kaartjes gemaakt met de prachtige stempelset Lotus Blossom. Deze kun je vinden in de Sale-a-Bration catalogus en is dus GRATIS te kiezen bij een bestelling van € 60.


Dit setje kaarten staat ook in de folder en heb ik nagemaakt. Ik heb alleen het Baker's Twine iets anders om de kaart gestrikt. En in plaats van wit heb ik goud gebruikt.
Voor de basis heb ik de Whisper White Notecards gebruikt. Ideaal, omdat ze kant-en-klaar zijn en met envelop geleverd worden (20 stuks). 


Een fijne dag vandaag!

Yvonne

Gebruikte materialen:



Built for Free Using: My Stampin Blog



********************************************************************

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst. 
Bij besteding vanaf € 75 GEEN verzendkosten (geldt niet bij bestellingen via de webshop).

Try before you buy!
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

Altijd korting op producten van Stampin' Up!?
Meer informatie vind je {HIER} of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl. 
Ik vertel je er graag alles over.




Geen opmerkingen: