vrijdag 6 februari 2015

Happy Birthday


Goedemorgen! Het weekend staat voor de deur en op deze laatste dag van de week heb ik een serie kaartjes voor jullie om te laten zien.


Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset Crazy about You. Een leuke set, waar je veel kanten mee op kan. Je hebt snel een eenvoudige kaart voor elke gelegenheid. En met de coördinerende stansen Hello You (Thinlits Dies), kun je de mogelijkheden nog veel verder uitbreiden. Deze stansen heb ik voor de onderstaande kaarten niet gebruikt. Maar voorbeelden hiervan kun je onder andere {HIER} vinden.


Deze verjaardagkaartjes zijn eigenlijk heel eenvoudig. En de geemboste achtergrond geeft het net even iets extra's. Ik maakte de kaarten in 3 kleuren (Calypso Coral, Crushed Curry en Coastal Cabana). 


Bij de aankoop van de stempelset heb ik bewust gekozen voor de Photopolymer versie. De teksten uit de set kun je door het materiaal, waarvan de stempels zijn gemaakt, gemakkelijk buigen en in een ronde vorm op je clearblok plakken.


De achtergrond is bewerkt met een embossingfolder Spring Flowers, die je kunt vinden in de Lentecatalogus. Ik heb de geëmboste achtergrond met de verhoogde kant naar boven geplakt. Maar bij de eerste kaart is de verhoogde kant naar binnen geplakt, zodat de andere kant naar boven komt. Een lijst met gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht.

Een fijne  dag vandaag!

Yvonne

Gebruikte materialen: 
Built for Free Using: My Stampin Blog


1 opmerking:

Je@net zei

Wat een super leuke serie kaarten, Yvonne!