dinsdag 24 februari 2015

Painted Petals One Sheet Wonderdoosje

Afgelopen maand heb ik een aantal kennismakingsworkshops verzorgd. Ik heb tijdens deze workshops onder meer deze cadeauverpakkingen gemaakt.


De doosjes zijn gemaakt uit 1 vel Whisper White Cardstock en helemaal bestempeld met de stempels uit de set Painted Petals. Door de gebruikte kleuren is het een fris en vrolijk voorjaarsdoosje geworden.


Op het ene doosje gebruikte ik de tekst uit de Nederlandse stempelset K.J.E.G. en op de andere heb ik alleen een aantal gestanste vlinders geplakt.


Erg leuk en eenvoudig om te maken en nog leuker om te geven! 


Lijkt het je ook leuk om kennis te maken met de producten van Stampin' Up! en wil je profiteren van de mogelijkheid om de producten eerst uit te proberen, voordat je ze aanschaft? Reserveer dan nu een datum voor een stempelfeestje bij jou thuis!  Er zijn nog een aantal mogelijkheden in maart. Mail me voor meer informatie en data: mail@stampinclubnederland.nl

Een fijne dag vandaag!

Yvonne

Gebruikte materialen:




1 opmerking:

Je@net zei

Ze zijn weer leuk, Yvonne!