dinsdag 21 april 2015

Extra bestelling: Lijst met producten die verdwijnen




Extra bestelling: 21 april 2015

Vandaag een kort berichtje. 
Zoals ik gisteren al schreef is vandaag bekend gemaakt welke producten uit de catalogus gaan verdwijnen. En dat is een behoorlijke lijst. Maar....er komt vast en zeker veel moois voor terug. Hieronder een link naar de lijst.


Nogmaals, er geldt: op = op. Dus wacht niet te lang. Sommige producten kunnen binnen enkele uren uitverkocht zijn. Mocht je bestelling niet compleet gemaakt kunnen worden omdat producten uitverkocht zijn, dan neem ik contact met je op.

Voor vaste klanten kan ik de bestelling direct plaatsen. Deze wordt dan ook rechtstreeks naar het huisadres verzonden. Bestellingen van andere klanten worden geplaatst na ontvangst van de betaling.

Verzendkosten zijn  € 5,95. Bij bestelling vanaf € 60 GRATIS verzenden.
Bij elke € 25 ontvang je bovendien een lot, waarmee je kans maakt op een leuke prijs aan het einde van de maand.

Je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl 
of je kunt me bellen: 06-33793556

Een fijne dag vandaag!

Yvonne

Geen opmerkingen: