maandag 20 april 2015

Extra bestelling - Tutorial chocoladereep verpakking

En dan is het alweer maandag. Het was een weekje stil in verband met andere drukte. Maar ik ben er weer even met deze keer: Een leuke chocoladereep verpakking. Ik heb 'm al eens eerder laten zien in een andere variant.


Deze keer gebruikte ik de beide In Color Series. Zo mooi die kleuren combinatie bij elkaar. 


Helaas zullen de In Colors 2013-2015 per 2 juni uit de catalogus verdwijnen. Wanneer je nog papier, inkt, navulinkt e.d. wilt hebben van deze serie, wacht dan niet te lang. De lijst met producten die verdwijnen verschijnt 21 april (morgen dus). En dan geldt op=op.

Ik plaats op dinsdag 21 april a.s. een EXTRA bestelling. Je kunt je bestelling voor 18.00 uur mailen aan: mail@stampinclubnederland.nl

Wil je er zeker van zijn dat je geen producten misloopt van de In Colors 2013-2015. Adviseer ik je niet te wachten tot 21 april en je bestelling al voor die tijd te mailen.


Hieronder vind je nog de beschrijving van de chocoladereep verpakking:


Veel plezier bij het maken!

Yvonne

Gebruikte materialen:



1 opmerking:

Je@net zei

Leuk en lekker! Een geslaagde combinatie, Yvonne!