vrijdag 29 mei 2015

Cadeaukaart verpakking - "Case-ing the catty"

Het aftellen is begonnen tot de nieuwe catalogus 'live' zal gaan en ik kijk er al naar uit! Ik hoop jullie ook? Vandaag heb ik geen 'sneak-peeks', maar een klein maar fijn projectje met producten die weer terugkeren in de nieuw catalogus.


Ik gebruikte de Gift Card Envelope & Trims Thinlits Dies (een hele mond vol) en de Nederlandse set K.J.E.G. (Koop je Eigen Geschenk). En heb me laten inspireren door het voorbeeld op pagina 62 van de nieuwe catalogus. "Case-ing the Catty" noemen sommige Amerikaanse collega's dit. 


Dit kleine envelopje is perfect voor een cadeaukaart. Het envelopje wordt gesloten met een paar hartjes en een stukje Baker's Twine.


Het leuke is dat deze stempelset en stans in de nieuwe catalogus als bundel verkrijgbaar zijn. Wist je trouwens dat er maar liefst in totaal 34 bundels in staan met 15% korting!


***Profiteren van het beste van twee catalogussen***
Op 2 juni gaat de nieuwe catalogus 2015-2016 in. Op die dag kun je de allernieuwste producten bestellen, die niet in de huidige catalogus staan. Daarnaast is de huidige catalogus die dag ook nog geldig. Profiteren van het beste van twee catalogussen? Dat kan! Ik plaats 2 juni een (extra) bestelling. Inktpads, de Stampin' Trimmer, navulinkt etc. kun je die dag nog bestellen voor de 'oude prijzen' (geldt niet voor de In Colors 2015-2017).

***In Colorclub 2015-2017***
Er zijn overigens nog 3 plekjes vrij voor de In Colorclub. In 5 maanden spaar je de complete In Color collectie 2015-2017 bij elkaar voor slechts € 23,50 per maand (ex. verzenden).
Je ontvangt dan elke maand van 1 kleur een inktpad, navulinkt, marker, 8 vellen Designer papier (15,2 x 30,5 cm), lint, embellishments, 8 vellen cardstock en GRATIS het Color Me Irresistible Specialty DSP. Opgave en meer informatie: mail@stampinclubnederland.nl

Een fijne dag vandaag!

Yvonne 

Gebruikte materialen:






Geen opmerkingen: