dinsdag 2 juni 2015

De nieuwe catalogus - Awesomely Artistic

Vandaag is het zover. 
De nieuwe catalogus 2015-2016 is 'live'!!


Heb je nog geen exemplaar ontvangen? Laat het me even weten via de mail: mail@stampinclubnederland.nl. Voor € 5,00 (incl. verzenden) stuur ik 'm naar je toe.
Natuurlijk kun je 'm ook online bekijken (klik op de afbeelding in de zijbalk)

Tijdens het regionale evenement voor demonstratrices werd de nieuwe catalogus ook geïntroduceerd. En wij waren blij (kijk maar naar de onderstaande video op 1.46 min.)! Ik hoop dat jullie minstens zo blij zijn met dit heerlijke producten & ideeënboek....


Natuurlijk heb ik ook nog een kaartje vandaag met een nieuwe stempelset.
Dit kaartje heb ik gemaakt tijdens het regionale evenement in Duiven afgelopen zaterdag.  We gebruikten de schitterende nieuwe set Awesomely Artistic Wat een gave set is dat, zeg. Die staat in elk geval op mijn wensenlijstje. 


Tenslotte nog een video die een leuke impressie geeft van de gezellige en inspirerende dag in Duiven. Dit jaarlijkse evenement is echt altijd een feestje om naar toe te gaan. 



***Join the StampinClub***
Als je er volgende keer nu ook bij wilt zijn en bovendien wilt profiteren van altijd 20-25% korting op je aankopen en nog veel meer. Dan kun je je aanmelden bij de StampinClub. Als je je inschrijft in de periode 2 tot 30 juni ontvang je GRATIS 2 stempelsets naar keuze in je startpakket. Dit pakket kost € 129,00 en mag je helemaal zelf samenstellen met producten t.w.v. € 175,00. Mail me voor meer informatie: mail@ stampinclubnederland.nl
Ik vertel je er graag alles over. Niet geschoten = altijd mis!

Een fijne dag vandaag!

Yvonne


Geen opmerkingen: