woensdag 17 juni 2015

Hope you're feeling special today...

Watercolour oftwel aquarel is dé trend van dit moment. Je kunt dit natuurlijk letterlijk nemen, door de waterpenseel of blenderpen ter hand te nemen en met behulp van de stempelinkt en Stampin' Write Markers stempelafdrukken in te kleuren. Maar als dit niets voor jou is (wat ik me niet kan voorstellen :-)) kun je ook met stempels en papier een aquarel-look creëren. 

Stampin' Up! heeft uiteraard ingespeeld op deze leuke trend. In de jaarcatalogus 2015-2016 vind je vanaf pagina 111 t/m 119 een heel scala aan (nieuwe) producten op het gebied van watercolouring. Vandaag een kaartje waarvoor ik een aantal van deze materialen gebruikte. 


De stempelset Garden in Bloom is een prachtige set en die ik heb gecombineerd met het bijpassende en schitterende papier English Garden. Een kaart heeft met dit papier en deze stempels eigenlijk nog maar heel weinig nodig. En de mogelijkheden zijn legio.

Wist je trouwens dat er bij elk pakket Designer papier ook een cardstock pakket in bijpassende kleuren verkrijgbaar is? Het cardstock bestaat uit 3 kleuren en per kleur ontvang je 8 vellen. In totaal dus 24 vellen. Op pagina 142 t/m 144 vind je daarvan een overzicht. Bij het English Garden papier dat ik gebruikte, kun je bijvoorbeeld een cardstock pakket aanschaffen met de kleuren Hello Honey (mijn basiskaart), Old Olive en Soft Suede.


Ik heb achter het stukje Designer Series Paper nog een stukje Corrugated Paper geplakt. Nog zo'n leuke aanvulling op het assortiment basis papier. Het is gerild cardstock. De verpakking bevat wit en kraft cardstock.

De titel van dit bericht slaat overigens wel een beetje op mezelf. Ik voel me speciaal, omdat ik vandaag vertrek naar Madeira. Een trip die ik heb verdiend met Stampin' Up! Niet alleen dankzij hard werken, maar zeker ook dankzij de loyaliteit van mijn klanten en mijn team. Ik ben dan ook superblij dat ik dit weer mee mag maken. Volgende week zal ik uiteraard op de website verslag doen van deze SUper vakantie.

PS. Zondag ben ik weer terug. Bestellingen voor komend weekend kunnen gewoon gemaild worden. Die zullen dan ipv zaterdag op zondag geplaatst worden.

Een fijne dag vandaag!

Yvonne

Gebruikte materialen:


1 opmerking:

Je@net zei

Mooie geworden, Yvonne.
En fijne dagen gewenst, geniet ervan!