maandag 29 juni 2015

Stampin' Up! Grand Vacation Madeira - deel 1

Het is alweer een week geleden dat ik terugkeerde van een reisje naar het prachtige eiland Madeira. Deze 'Grand Vacation' die ik met Stampin' Up! mocht beleven was geweldig! Vandaag laat ik jullie ervan meegenieten;  deel 1 van de reis.

Op de eerste dag was het al heel vroeg opstaan, want om 6.15 uur vertrok het vliegtuig. We hadden een tussenstop in Lissabon en stapten daar over richting Funchal. De hoofdstad van Madeira. Deze prachtige luchtfoto's zijn gemaakt vlak voor de landing in Portugal.

De landing in Funchal was nog best spannend vond ik! Vanuit de lucht kon je de landingsbaan al goed zien. Het was een 'viaduct' over de zee, tegen de bergen gebouwd. En het was niet zo lang. Dus zodra het toestel aan de grond kwam, moest de piloot ook gelijk vol in de remmen (om niet aan de andere kant van de landingsbaan de oceaan in te glijden). Maar gelukkig ging alles goed. Bij aankomst stond de bus al klaar voor vertrek naar het hotel.

We verbleven in het Pestana Carlton Madeira.  Een super chique hotel aan de Atlantische Oceaan. We werden verwelkomt met een heerlijk drankje en daarna konden we gelijk naar onze kamer op de 15e etage. Wat een prachtig uitzicht hadden we vanaf het balkon!

Nadat de koffers bij de kamer waren gebracht en we een beetje geinstalleerd waren, zijn we naar de Hospitality Room gegaan. Tijdens de Grand Vacations van Stampin' Up! is er altijd een aparte ruimte, die de hele dag open is en waar je gezellig kunt zitten en kletsen met collega's. Bovendien kun je er leuke prijsjes winnen, staan er leuke creatieve projectjes en er zijn heel veel lekkere snoepjes :-). Toen wij er aan kwamen stonden er allemaal lekker hapjes klaar. Een soort van High Tea.

's Avonds was het welkomstdiner. Vanuit onze hotelkamer konden we de prachtig gedekte tafels en stoelen al zien. Hoewel de zon 's middags een beetje leek te verdwijnen kwam hij 's avonds weer tevoorschijn en was het heerlijk weer om buiten te dineren.

Hier een paar details van de prachtig gedekte tafels.

Sarah Douglass - dochter van Shelli Gardner (de oprichtster van Stampin' Up!) - heette ons welkom. Zij verving haar moeder, die er helaas niet bij kon zijn.

Daarna was het buffet geopend. Wat zag het er lekker en prachtig uit!

Er was keuze genoeg uit alle heerlijke gerechten en toetjes.

Tenslotte, nog een foto van iedereen met wie we aan tafel zaten.
Mijn teamlid Carine en haar man Sjaak en uit Groot-Brittannië Sam Donald en haar man Christopher en Michelle Last en haar man Simon. Heel bijzonder en erg leuk om elkaar op deze manier te leren kennen! Een mooi begin van de reis. Daarna hebben we met z'n allen nog even een drankje gedronken in de bar van het hotel. Een gezellige afsluiting van de eerste dag.