zondag 26 juli 2015

In Color Club 2015-2017 - Best Thoughts


Vorige week hebben de deelnemers aan de In Colorclub 2015-2017 de pakketjes weer ontvangen. Gevuld met cardstock, inkt, lint, marker, embellishments en designer series paper. Elke maand doe ik daar ook een kaartje bij, waarbij ik de producten uit dit pakket gebruik. Hieronder de kaartjes die ik deze maand maakte.


Ik gebruikte voor deze kaartjes de sets Watercolor Wash, een mooie achtergrond stempel en de stempelset Best Thoughts. Deze laatste set is niet los te koop. Maar kun je kiezen als gratis product, wanneer er tijdens een stempelfeestje bij jou thuis voor € 200 of meer aan bestellingen wordt geplaatst. Maar ook als je geen stempelfeestje organiseert, maar wel voor dit bedrag aan bestellingen plaatst -alleen of samen met je creatieve vriendin(nen)- ontvang je de Stampin' Rewards. Zin in zo'n stempelfeestje? Neem dan gerust contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl






Een fijne dag vandaag!

Gebruikte materialen:

1 opmerking:

Je@net zei

Erg mooie serie kaarten, Yvonne!