vrijdag 11 september 2015

Veel liefs - kaartjes In Colorclub {tutorial}

Afgelopen maand hebben de deelnemers van de In Colorclub de pakketjes met de nieuwe kleur ontvangen. Het is leuk zo leuk om te merken dat iedereen nieuwsgierig is naar welke kleur ze nu weer zullen krijgen. Inmiddels zijn er 3 kleuren geweest, er zijn er dus nog twee te gaan. 

Lijkt het je ook leuk om deel te nemen?  De In Colorclub duurt 5 maanden en kost € 23,50 per maand (ex. verzendkosten). Je ontvangt dan een compleet pakket van inkt, refill, cardstock, lint, marker en designer papier van één kleur. Aan het einde van de abonnementsperiode heb je de complete set In Colors compleet. Een In Colorclub gaat van start bij aanmelding van 5 personen. Stuur me gerust een mail voor meer informatie: mail@stampinclubnederland.nl

Uiteraard zit er bij elk pakketje een zelfgemaakt kaartje van mij met de producten uit het pakket. Deze keer heb ik van lint een bloem heb gemaakt en deze als centraal middelpunt op de kaart gebruikt. Hieronder zie je de kaartjes.



****Tutorial****

Ik heb voor jullie een foto-tutorial gemaakt van hoe je de bloemen kunt maken:


Je hebt een stuk lint nodig van ca. 20 cm, een stukje draad (ik gebruikte baker's twine wit), een naald en wat knoopjes.


Je rijgt het draad aan de rechte kant door de gaatjes van het lint. Zorg ervoor dat de afstand steeds het zelfde is en niet te groot.


Als je klaar bent schuif je het lint bij elkaar en ontstaat eigen vrijwel automatisch een 'bloemvorm'. Je knoopt de twee uiteinden van het draad aan elkaar.


Voor de afwerking en stevigheid heb ik bovenop een knoopje genaaid. 


Aan de onderkant heb ik een cirkel (1" cirkelpons) geplakt. 
Zo kan ik de bloem makkelijker op de kaart plakken.




En dit zijn de bloemetjes in de verschillende In Color 2015-2017 kleuren

En tenslotte nog één van de kaartje in Mint Macaron:




Gebruikte materialen:


4 opmerkingen:

gerrie zei

Meid, wat een goed idee, hoe verzin je het.En dan ook nog een fotoreportage erbij. Wat een leuke club is dit zeg, ga er even over nadenken om ook mee te doen.

Unknown zei

Wat zijn ze ontzettend schattig Yvonne, dankjewel voor nieuwe inspiratie!

Yvonne zei

Bedankt, Ilse!

Je@net zei

Erg leuk gedaan zo, Yvonne!