woensdag 7 oktober 2015

Van harte gefeliciteerd - Garden in Bloom

Bijna twee weken geleden alweer gaf ik een workshop bij een Vrouwenbond bij mij in de buurt. Het was een gezellige avond. En de deelnemers konden kiezen uit kerstkaarten of een meer algemene kaart. Eén van de kaartjes die gemaakt werd is deze:


De set Garden in Bloom gebruikte ik voor deze kaart. Het is een zgn. twee-stap-stempel. Je stempelt eerst de bloem (op deze kaart Rose Red) en daarna met een lichtere kleur inkt (Blushing Bride) kun je met een andere stempel bloem 'inkleuren'. 

Je kunt ook met één kleur inkt werken. Dat heb ik gedaan bij de blaadjes met Mossey Meadow. Dan stempel je eerst af op een stuk kladpapier en daarna (zonder de stempel te beïnkten) op de kaart.


De tekst komt uit de set Er is er één jarig (hostess-set) en stempelde ik ook in Mossey Meadow. Tenslotte nog een vlindertje om het geheel af te maken.

Een fijne dag vandaag!

Yvonne

Gebruikte materialen:



1 opmerking:

Je@net zei

Een prachtige kaart, Yvonne!