vrijdag 27 november 2015

Workshops stempelen op kaarsen - Stampissimo video Stampin' Up!



Hallo! Leuk dat je weer even langskomt op de website. 
Vandaag een aantal projecten die ik vorige maand al maakte. Ik ben toen namelijk -op uitnodiging van Stampin' Up!- naar Frankfurt geweest om een video te maken voor de Stampissimo-serie. Een hele eer! En wat was het een leuke ervaring om te doen. Het resultaat zie je verderop in dit bericht. Eerst even wat foto's van de projecten.


Dit is de kaart uit de video, die ik maakte met onder meer de Hardwood achtergrond stempel en de set Flowerpatch met bijpassende Flowerfair framelits.

In de video laat ik zien dat je de stempels van Stampin' Up! ook perfect kunt gebruiken voor projecten in huis. Als het herfst wordt en de dagen korter worden, dan vind ik het altijd gezellig om de kaarsen aan te steken. Het idee om de stempels op kaarsen te verwerken was dus al snel geboren. En de kaart was mijn inspiratie.


Behalve de grootste kaars, maakte ik ook nog twee kleinere kaarsen. 
Een mooie set voor op de tafel!




Maar je kunt nog veel meer doen met de bloemen en stansen. Zo maakte ik ook nog een krans voor bijvoorbeeld aan de deur:


En een aantal dennenappels:


Wil je zelf ook eens proberen te stempelen op kaarsen? 
Geef je dan nu op voor de workshop!


Vrijdag 11 december  10.00-12.30 uur of
Vrijdag 18 december 10.00-12.30 uur
 We gaan een grote kaars decoreren met stempels en 
we maken met dezelfde stempels ook nog twee bijpassende kaarten.

Kosten: € 15,00 
Inclusief: Koffie/thee, alle materialen, kaars en een pakketje Filterpaper

Kun je niet of woon je te ver weg? Uiteraard kun je er ook thuis mee aan de slag. Hieronder vind je een lijst van gebruikte materialen. Heb je niet alles in huis? Mail me dit dan even door en ik bestel het voor je. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl

De volgende verzamelbestelling is: 
zaterdag 28 november 2015


Tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:







1 opmerking:

Je@net zei

Wow...wat een ontzettend leuke projecten, Yvonne. En helemaal gaaf zo'n video!