vrijdag 4 december 2015

3D-Adventskalender

Deze adventskalender maakte ik kortgeleden, nadat ik deze kalender had gezien.
Een superleuk idee en weer eens wat anders voor de kinderen om af te tellen naar de eerste dag van Kerst.


Het is even een klusje om de papiertjes te snijden, maar als je dat eenmaal hebt gedaan is de toren eigenlijk zo in elkaar gezet. Zeker met de handige kant-en-klare Tiny Treat Boxes. Er zitten 25 doosjes in de verpakking (€8,50).

Voor de decoratie van de doosjes gebruikte ik Real Red Cardstock en het Designer Series paper Home for Christmas. De cijfers maakte ik met de Framelits set Little Numbers.



Inmiddels zijn er al 3 vakjes opengemaakt. En mijn kinderen kunnen niet wachten om het volgende doosje open te maken... nieuwsgierig naar de verrassing die erin zit.

Tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:




Geen opmerkingen: