maandag 14 december 2015

Merry Christmas - Hearth and Home Thinlits Dies


De Hearth and Home Thinlits Die is een superleuke stans, die je het hele jaar door kunt gebruiken. En waar je heel veel kanten mee op kunt. Gelukkig vind je de stans ook weer terug in de lentecatalogus.


Voor deze eenvoudige, maar elegante kaart heb ik het raampje gestanst uit Night of Navy Cardstock. Aan de achterkant heb ik breed plakband over de opening bevestigd. Zo, dat de plakzijde aan de goede kant voor het raampje komt. Vervolgens heb ik Dazzling Diamonds Stampin Glitter over het raampje gestrooid.


Achter het raampje heb ik een stempel uit de set Cozy Christmas afgedrukt. En tenslotte een tekst uit de set Versatile Christmas.

Het idee voor deze kaart heb ik gevonden van de site van Dawn Olchefske
Een (Engelstalig) filmpje vind je {HIER}

Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:


1 opmerking:

Je@net zei

Wat een gaaf effect geeft dat. Prachtige kaart, Yvonne!