woensdag 2 december 2015

On Stage Live Brussel 2015 - Kom ook in mijn team


Het is inmiddels alweer 2 weken geleden dat ik in Brussel was voor het On Stage Live event (voorheen Conventie) van Stampin' Up! Degenen die Facebook volgen hebben al wat impressies voorbij zien komen. Maar ik wil jullie een meer uitgebreid verslag van deze dagen niet onthouden.


Samen met een aantal teamgenoten reisden we per trein naar Brussel. Donderdagmiddag konden we ons in het conventiecentrum melden en de tas met leuke 'goodies' ophalen.


's Avonds ging het met een select gezelschap per bus naar CentreStage Live. Daar maakten we een boottochtje door Brussel en werden we verwend met heerlijke hapjes en drankjes.


De volgende dag was dag 1 van On Stage Live. Tijdens de algemene sessies werden informatieve, creatieve en inspirerende presentaties gegeven door collega-demonstrators en medewerkers van Stampin' Up! En...

de nieuwe lentecatalogus en Sale-a-Bration brocure werden gepresenteerd! 
Wauw..wat  zijn ze weer leuk!


In een andere ruimte was er tussendoor gelegenheid om zelf met de nieuwe producten aan de slag te gaan. 


De decors waren fantastisch!


Leuk om foto's van te maken.





  

Gedurende de dagen worden ook alle demonstrators erkend die mijlpalen hebben behaald. Waaronder ook een top 5 van elk land. En verrast was ik toen mijn naam werd genoemd in de top 5 van Sales. Voor het derde achtereenvolgende jaar en daar ben ik natuurlijk apetrots op! Met dank al mijn trouwe klanten.


Daarbij kreeg ik ook deze prachtige kaart met een mooi cadeau dat ik mag uitzoeken.



Helaas werd dag 2 overschaduwd door het verschrikkelijke drama in Parijs. Ondanks alles werd besloten om het evenement toch door te laten gaan. Met de bijna 600 aanwezige demonstrators werd met elkaar 1 minuut stilte gehouden. Een emotioneel moment. 


Natuurlijk was er ook volop gelegenheid om Brussel te verkennen en de prachtige etalages te bekijken. Ondanks 3 geweldige dagen, was ik blij en dankbaar om weer thuis te zijn. 


***Kom in mijn team***

Komende maand zullen wat 'sneak-peek' projecten op de website voorbijkomen. Tijdens het evenement konden we namelijk al geselecteerde producten uit de nieuwe lentecatalogus bestellen. En daar heb ik gebruik van gemaakt. Dat is één van de voordelen van een demonstratrice van Stampin' Up! :-).

De catalogus gaat op 5 januari 'live' voor iedereen. En vanaf morgen (3 december) kunnen alle demonstrators een pre-order plaatsen. Ik ga komende maand dan ook al lekker aan de slag met de nieuwe lente producten!

Wil jij ook als eerste de nieuwste producten van Stampin' Up! in huis hebben. En altijd producten van Stampin' Up! aanschaffen met 20-25% korting?  

Neem dan contact met mij op en kom in mijn team.
Je kiest een pakket t.w.v. € 175,00 en betaalt daarvoor slechts € 129,00
Heeft jouw wensenlijstje deze waarde (of misschien meer), dan is het zeker zinvol om contact met mij op te nemen. En als je je deze maand aanmeldt kun jij dus ook al de nieuwe producten uit de lentecatalogus kiezen. 
Mail me voor meer informatie: mail@stampinclubnederland.nl

Tot stempels!

Yvonne









Geen opmerkingen: