vrijdag 15 januari 2016

Cadeauverpakking - Botanical Builder Framelits



Onlangs bracht ik dit cadeautje mee naar een workshop voor de gastvrouw.
De inspiratie hiervoor kreeg ik van een kaart die ik zag op Pinterest


Het doosje zelf is een kant-en-klare Tag a Bag Gift Box. Je krijgt er 8 in een verpakking en ze zijn handig! Ik heb een stuk Designer Series Paper Timeless Elegance op maat gesneden en in de transparante deksel geschoven. Daarna heb ik het doosje versierd met verschillende bloemen, die ik stanste met de Botanical Builders Framelits.  De bloemen plakte ik op een cirkel die ik geponst heb uit een stuk Gold Foil Sheet.



Tenslotte deed ik er een aantal grote waxinelichten in. Het was een hele gezellige workshop, waarbij de enthousiaste dames weer met een paar mooie creaties naar huis zijn gegaan. 

Heb je ook zin in zo'n workshop bij jou thuis? Neem dan contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl

Een fijne dag vandaag  &
tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:




1 opmerking:

Je@net zei

Wat ontzettend leuk, Yvonne. Een super mooi weggevertje op deze manier!