donderdag 24 maart 2016

Bloemenkaart - Birthday Blooms



Elke maand organiseer ik met mijn team een online teammeeting. Iedereen woont redelijk verspreid over het land en het valt niet mee om regelmatig bij elkaar te komen. Daarom is zo'n online bijeenkomst ideaal. Je hoeft de deur niet uit en als je kunt doe je mee.  Tijdens zo'n meeting bereid iemand een leuk project voor, die we gaan maken. En ondertussen kletsen we bij. Deze maand maakten we deze kaart met behulp van de stansen.


In principe kun je elke vorm stans gebruiken. Ik gebruikte de Floral Frames Framelits. En bestempelde de kaart met de Timeless Textures stempelset. Deze set uit de lentecatalogus is zo mooi en ideaal om op een subtiele manier achtergronden te maken.
Ik heb voor een keer bewust de kaart in één kleur gehouden.

Het hart van de bloem heb ik bestempeld met de prachtige bloem uit de set Birthday Blooms.



Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne



Gebruikte materialen:

1 opmerking:

Je@net zei

Leuk idee, gezellig bijgepraat en een mooie kaart als eindresultaat!