zondag 27 maart 2016

Teamweekend Jever

   Alweer twee weken geleden reisde ik met een aantal teamgenootjes af naar Jever in Duitsland voor het jaarlijkse teamweekend. Een ontzettend gezellig weekend, waar we met ruim 60 teamgenootjes bijkletsen en natuurlijk vooral creatief zijn.


Bij binnenkomst mooi gedekte tafels met voor iedereen een presentje:



Teamgenoot Dorrit maakte deze leuke naambordjes en deze had ze prachtig gedecoreerd. Het zag er super uit!


Zoals elk jaar is er een ruimte waar een lange tafel voor lekkers staat. Van zoet tot hartig. Maar ook nog gezond lekkers.



In weer een andere ruimte konden we onze meegebrachte projecten neerzetten. Op deze manier konden we elkaar ook weer inspireren. En ik heb veel inspiratie opgedaan :-).


Het hele weekend waren er workshops, die werden gegeven door teamgenootjes. Hieronder het allereerste project. Een verjaardagstrio, waarvoor we het Envelop Punch Board gebruikten en het It's My Party Designer Series Paper.


De komende dagen zal ik nog wat projecten laten zien die we maakten. Helaas heb ik niet alles af kunnen maken, omdat ik een dag eerder naar huis moest. Maar dat hoop ik ook de komende weken af te kunnen maken.

Alvast hele fijne Paasdagen en tot stempels!

Yvonne






Geen opmerkingen: